Праблемы і перспектывы ўкаранення новых тэхналогій у сферу адукацыі абмеркавалі ў Брэсцкім дзяржаўным тэхнічным універсітэце ў рамках семінара "Штучны інтэлект і адукацыя".
Універсітэт выступіў пляцоўкай для абмеркавання магчымасцяў выкарыстання штучнага інтэлекту ў працэсе навучання.
У сустрэчы прынялі ўдзел выкладчыкі і студэнты БрДТУ, педагогі, бацькі і школьнікі. Прымяненне тэхналогіі, якая мадэлюе працэс разумнага мыслення, выклікае занепакоенасць шырокіх колаў грамадскасці.
Удзельнікі атрымалі інфармацыю аб тэхналогіі, яе развіцці і прымяненні ад спецыялістаў універсітэта, абмеркавалі сацыяльна-гуманітарныя аспекты выкарыстання штучнага інтэлекту, падзяліліся вопытам практычнага прымянення ChatGPT у працы педагога.
У ходзе абмену думкамі прыйшлі ў высновы, што сістэма адукацыі не можа заставацца ў баку ад высокіх тэхналогій, і пры разумным выкарыстанні штучны інтэлект можа павысіць эфектыўнасць навучання.
